איך בוחרים מתווך דירות

דגנית ידידאל - אפיקי נדל"ן

דגנית ידידאל - אפיקי נדל"ן

ייעוץ, גישור ושיווק נדל"ן

איך בוחרים מתווך דירות

כבר בסוף שנות ה90  ותחילת שנות ה2000  החלה מדינת ישראל לנקוט פעולות משמעותיות במטרה להסדיר ולהכשיר את תחום המתווכים, שהיה עד אז פרוץ ואפשר לכל אדם לעבוד כמתווך דירות ללא כל הכשרה וללא ידע בסיסי.  מאז ועד היום, חלו תמורות רבות וחיוביות בתחום, אך למרות כל זאת, שאריות הסטיגמה אודות אמינות “המתווך החאפר” ממשיכות להסתובב.

אז כפי שאמרנו, בעשור האחרון עבר שוק המתווכים התמקצעות רצינית אותה ניתן לזקוף, בעיקר לטובת האינטרנט והרשתות החברתיות שהשתלטו על כל תחומי החיים שלנו וגם על שוק המתווכים. עולם האינטרנט חייב את משרדי התיווך לעבוד באופן מסודר ומקצועי, להשקיע זמן וכסף בנכסים אותם רוצים למכור, להתביית על נכסים ספציפיים בבלעדיות ולהשקיע בשיווק שלהם. מתווכים ותיקים שהיו רגילים לעבוד בשיטה הישנה ביצעו שינוי תפיסה או גייסו כח אדם צעיר שחי את העולם החדש.

הרשתות החברתיות והיכולת לדרג בעלי מקצוע בפלטפורמות אינטרנטיות גרם למתווכים מאעכרים לא אמינים לחטוף חזק בעולם חוות הדעת ואלו שלא השתנו נאלצו להפסיק פעילות.

מהר מאוד נוצרו שיתופי פעולה בין משרדי תיווך המחזיקים דירות בבלעדיות לבין אלו “המחזיקים” לקוחות מעוניינים. שיתופי הפעולה הללו עשו טוב לכולם:  מחפשי הדירות ובעלי הבתים נהנו משירות מעולה, היצע מדויק יותר ועסקאות מהירות יחסית.  והמתווכים הבינו שטוב לחיות יחד עם הקולגות, מה שגרם לעליית אמון הציבור במשרדי התיווך וריבוי עסקאות.

אז איך בוחרים מתווך דירות?

אינטואיציה ובדיקה – כמו כל דבר בחיים גם פה נדרשת אינטואיציה. דיברתם עם המתווך בטלפון? הייתה שפה משותפת והרגשתם שאתם סומכים עליו ומוכנים שיהיה שותף לאחת ההחלטות החשובות בחייכם? יאללה להתקדם.  בדקו אתו ואפילו דרשו ממנו לראות תעודת מתווך מורשה בתוקף ובטח שלא תזיק בדיקה קטנה באינטרנט באמצעות כתיבת השם או המשרד. אם מדובר במתווך לא אמין אתם תדעו את זה תוך דקות.

אינטראקטיביות – בין אם אתם מחפשים לקנות או למכור, בדקו שהמתווך בו אתם בוחרים עושה שימוש במקסימום פלטפורמות לקידום העסקה שלכם – אינטרנט, רשתות חברתיות, רשימות תפוצה, עיתונות וכו.. בדקו גם אם הוא מבצע שיתופי פעולה עם משרדים אחרים, זה דבר שיכול לקדם עבורכם את העסקה במהירות שלא דמיינתם.

חיבור לשטח – השתדלו לעבוד מול מתווך דירות ותיק החי ונושם את האזור הגיאוגרפי בו אתם מחפשים דירה. מתווך כזה ידע להסביר לכם הכל אודות העיר, השכונה והבניין בו תראו את הדירה. הוא יוכל לספר לכם (מחוייב על פי חוק) על תכנונים עתידיים באזור, התחלות בנייה ואפילו על אוכלוסייה ברחוב מסויים או בבניין.

שירותים משלימים – מתווך טוב מתפקד כ- ONE STOP SHOP. תחת ידיו הוא מחזיק מבחר מכובד של אנשי מקצוע היכולים לקדם לכם את העסקה. יועצי משכנתא, שמאים, שיפוצניקים, עורכי דין וכו.. מעבר לכך, הוא תמיד יהיה מחובר לרשויות ולפקידים וידע להמליץ לכם מה לעשות ואל מי בדיוק לפנות על מנת לקדם את העסקה, לחסוך זמן יקר ולהימנע מבענייני בירוקרטיה מיותרים.

אפיקי נדלן – משרד התיווך שלכם בראש העין

אפיקי נדלן הנו משרד בוטיק המומחה בשיווק ומכירת נכסים בראש העין. מאחורינו מאות עסקאות מוצלחות של לקוחות שהחליטו להפקיד בידינו את ההחלטה אולי החשובה ביותר בחייהם. 

וממשיכים לחזור אלינו ולהמליץ. תפיסת עולמנו היא כי הלקוח במרכז ועל כן לא נתפשר על מקצועיות יחס אישי, רמת שרות גבוהה, אמינות ושקיפות מלאה. אנחנו אתכם לאורך כל התהליך מהשלב בו אתם מתלבטים ועד לקבלת המפתח.

מאמרים אחרונים

בואו למצוא את נכס החלומות שלכם

דירות מרווחות, דירות גן או גג, פנטהאוזים או בתים צמודי קרקע. מגוון הנכסים הגדול ביותר בראש העין והסביבה מחכה רק לכם.

השווה מקומות אירוח

לְהַשְׁווֹת