כדאיות של רכישת נכס להשקעה

דגנית ידידאל - אפיקי נדל"ן

דגנית ידידאל - אפיקי נדל"ן

ייעוץ, גישור ושיווק נדל"ן

 

כדאיות של רכישת נכס להשקעה

הצעד של רכישת נכס להשקעה מפתה הרבה אנשים ולא בכדי. ראשית, מחירי הדיור בארץ נחשבים לבין הגבוהים בעולם ולכן, רכישת נכס מהווה אבן דרך משמעותית וסממן ליציבות בהווה ובעתיד. 

שנית, רכישת נכס להשקעה נתפסת – בצדק – כפעולה המבטיחה הכנסה כלכלית קבועה. יחד עם זאת, מי שמתלבט לגבי רכישת נכס להשקעה צריך לדעת כי קודם לכן חשוב לבחון את הכדאיות שלו, על-מנת לא לעשות כמה טעויות שעלולות לחבל בתהליך או בהכנסות הכספיות.

הכדאיות הכלכלית של רכישת נכס להשקעה

אחת הטעויות הנפוצות ביותר בתחום של רכישת נכס להשקעה, הוא הנהירה אחרי נכסים שמחירם נמוך. הרבה משקיעים רואים באפשרות הזו “מציאה” וממהרים לרכוש את הנכס במחיר שבעיניהם הוא משתלם, אך במקרים רבים, הם מגלים בדיעבד שהכדאיות של העסקה נמוכה מאוד. 

רכישת נכס להשקעה במחיר נמוך עלולה להעיד על כך שהוא פשוט לא מבוקש וקשה מאוד להשכיר אותו לאחר מכן ולקבל החזר על ההשקעה. סיבה אחרת יכולה להיות שהנכס במצב לא תקין ויש להשקיע משאבים רבים על-מנת לבצע בו תיקונים ושיפוצים קריטיים.

בדקו את השטח לפני רכישת נכס להשקעה

הדרך להימנע מטעויות, עוגמת נפש ובזבוז כסף, הוא לבדוק את הכדאיות של רכישת נכס להשקעה היטב. 

הבדיקה הזו צריכה לכלול את הנכס עצמו וגם את הסביבה בה הוא ממוקם. האם מדובר באזור בו ערך הדירות עשוי לעלות? האם הדירה קרובה למרכזי בילוי או מוסדות לימוד? האם יש שטחים ירוקים בסביבת הנכס? 

כל אלו ואחרים הם היבטים שחשוב לבדוק, שכן הם משפיעים משמעותית על הפופולריות של הנכס בקרב שוכרים פוטנציאליים. מעבר לכך, לפני רכישת נכס להשקעה יש לבדוק אותו בצורה מקיפה, גם אם זה אומר להסתייע בחברה חיצונית העוסקת בבדיקות כדאיות של רכישת נכס להשקעה, או להביא באופן עצמאי אנשי מקצוע שונים, שיבדקו אותו בצורה אובייקטיבית. 

שמאים, אינסטלטורים, ארכיטקטים ועוד – כל אלו יוכלו לתת לכם דיווח מהימן על מצב הנכס, כדי שתוכלו לבדוק האם משתלם לרכוש אותו ואף להשביח אותו במקרים מסוימים.

רכישת נכס להשקעה בראש העין

בשנים האחרונות הפכה ראש העין ללהיט נדל”ני ולעיר היחידה בגוש דן בה ניתן עדיין ניתן לרכוש נכסים במחירים הגיוניים. חשוב לומר שמגפת הקורונה הקפיצה את מחירי דירות בראש העין ובעיקר את דירות הגן והבתים הפרטיים. למרות כל זאת באפיקי נדל”ן בראש העין איתרנו עבורכם נכסים להשקעה ברא העין שיתנו לכם מענה גם למגורים.  

לייעוץ בנושאי נדל”ן באזור ראש העין ובדגש על פרויקטים חדשים, צרו קשר עם אפיקי נדל”ן, תיווך בוטיק בראש העין ונשמח לספק לכם את כל המידע הרלוונטי והחיוני לרכישת נדל”ן באזור.

מאמרים אחרונים

בואו למצוא את נכס החלומות שלכם

דירות מרווחות, דירות גן או גג, פנטהאוזים או בתים צמודי קרקע. מגוון הנכסים הגדול ביותר בראש העין והסביבה מחכה רק לכם.

השווה מקומות אירוח

לְהַשְׁווֹת