מלכודת הערכת נכס במחיר גבוה

יוסי חיים - אפיקי נדלן

יוסי חיים - אפיקי נדלן

יועץ נדל"ן בכיר ומגשר מוסמך

 

הערכת שווי נכס בשוק של ביקושים

בשנה האחרונה אנו עדים לעליות מחירים מסחררות בשוק הנדל”ן בכלל ובראש העין בפרט.

העלייה הזאת נובעת מביקושים מאוד גבוהים שהחלו עקב אפקט הפוסט קןרונה והביאו אנשים לחפש לעצמם בתים עם גינה או מרפסת גדולה על מנת להרגיש את הבית בחוץ.  מהר מאוד התגברו הביקושים והמחירים והחלה “תחרות” של תמחור במחירים שלעיתים אינם הגיוניים. הערכת שווי נכס באופן מקצועי ומדוייק תשפר את הסיכוי למצוא לקוח רציני בזמן קצר.

 אז אם אתם לא מתכוונים למכור, לא מבצעים הערכת שווי נכס ומפרסמים במחיר גבוה ולא הגיוני על מנת “לבדוק שווי” ההשפעה עליכם תהיה מינימלית. אבל אם  אתם בשלבי מכירה אתם נדרשים להעריך ולתמחר נכס המצוי ברשותכם, ותמחרתם אותו במחיר גבוה מהשוק, זה עלול לפגוע בנכס.

 

הערכת נכס במחיר גבוה ממחיר השוק

תמחור במחיר הגבוה מהשוק באופן משמעותי, יוביל לקושי במכירת הנכס, ישאיר אותו זמן רב בשוק ובסופו של דבר יהפוך אותו לנכס מאוד חשוף שלא מצליח להימכר. בנוסף, זה עלול ליצור קושי בקבלת אישור  משכנתא לדירה הבאה. לכן מומלץ לבצע הערכת שווי נכס נכונה ומקצועית לנכס ברשותכם, הערכה המתבססת על נתוני הדירה, הסביבה ועסקאות שנחתמו וכך תוכלו להשיג עסקת מכירה מוצלחת, במחיר הוגן לכל המעורבים בתהליך זה.

 

עם אלו אנשי מקצוע כדאי להתייעץ בהערכת שווי נכס למכירה?

כאשר אתם שוקלים מכירה של נכס, מומלץ להתייעץ עם אנשי מקצוע בסביבה שלכם כדי שייתנו לכם ייעוץ מקצועי בנושאים אלו. משרדי תיווך מקצועיים שמכירים וחיים את האזור שלכם יכולים לתת לכם הערכת שווי נכס מדויקת על בסיס ניסיון עשיר של ביצוע עסקאות.

כמו כן בדקו אתרי אינטרנט וקראו על שוק הנדל”ן באזור שלכם. תמיד טוב לדעת יותר. הכי חשוב, אל תתפתו ל מחיר גבוה משמעותית מהמקובל בשוק, גם אם קיבלתם הבטחה מאיש מקצוע “אמין” כי זה רק יפגע בסיכויי המכירה שלכם. לא חבל? בצעו בדיקה מקדימה של כל השיקולים לעיל בטרם תחליטו אודות שווי הנכס הסופי שתציעו למכירה. התייעצו גם עם מתווכים מקומיים, אודות נכסים דומים שהם מכרו באזור שלכם, ומה המחיר שהם הציעו וכן כמה מהנכסים האלו אכן נמכרו בהצלחה? בדיקות אלו יעזרו לכם לבצע הערכת שווי נכס מדויקת ועסקת מכירה מוצלחת ובמחיר מתאים והגיוני, שיהיה לשביעות רצונכם.

 

אפיקי נדלן – הכתובת שלכם להערכת שווי נכס ולמכירה וקנייה.

 אפיקי נדלן הינו משרד בוטיק, אשר מומחה בשיווק דירות חדשות מקבלן ודירות יד שניה בראש העין והסביבה.  מאחורינו מאות עסקאות מוצלחות ולקוחות מרוצים. אנחנו מחברים אנשים לנכסים, נכסים לאנשים ויודעים ברגישות, תמיד עם חיוך ובסובלנות רבה, למצוא את הדרך לחבר בין שני צדדים.

שיטת השיווק שלנו הוכיחה את יצמה במאות עסקאות ועל כן אנו מתחייבים למכירה בתוך 30 יום. דברו איתנו

מאמרים אחרונים

בואו למצוא את נכס החלומות שלכם

דירות מרווחות, דירות גן או גג, פנטהאוזים או בתים צמודי קרקע. מגוון הנכסים הגדול ביותר בראש העין והסביבה מחכה רק לכם.

השווה מקומות אירוח

לְהַשְׁווֹת