קונים או מוכרים נכס עם אפיקי נדל”ן

יוסי חיים - אפיקי נדלן

יוסי חיים - אפיקי נדלן

יועץ נדל"ן בכיר ומגשר מוסמך

קונים או מוכרים נכס עם אפיקי נדלן

חיפוש נכס למגורים הוא תמיד משימה מורכבת. עם כל כך הרבה היבטים, שאין פלא שרוב האנשים מעוניינים לקצר תהליכים ופונים למשרד תיווך. מציאת נדל”ן או מכירת נכסים דרך תיווך היא משימה פשוטה בהרבה והיא למעשה משליכה על בעלי מקצוע מיומנים את כל המשימות שלכם אין זמן, או אנרגיה, כדי לבצע בעצמכם. 

אבל מי אמר שעבודתו של משרד תיווך צריכה להצטמצם רק למציאת הנכסים? יתרונות משרד התיווך שלנו הם בין השאר השירותים הנוספים שאנחנו מעניקים, המשלימים את תהליך מציאת הנכס או מציאת הקונים המתאימים.

תחשבו על ONE STOP SHOP, שמייצג אתכם ודואג עבורכם לכל התהליך מא ועד ת’. בין אם אתם מחפשים את הדירה הראשונה שלכם ובין אם אתם משפרי דיור וזקוקים למכירה וקניה בתזמון שלא ישאיר אתכם ללא נכס.  

תנו לנו לעשות עבורכם את העבודה. מבטיחים לכם חוויה פשוטה ונעימה בדרך לבית החדש שלכם.

 

אילו שירותים אנו מעניקים במשרד התיווך שלנו?

כדי ליהנות מכל יתרונות משרד התיווך שלנו, כדאי להכיר את כל השירותים שאנו מציעים:

  • גישור וניהול מו”מ מקצועי. יש מקרים, בהם החיבור בין רוכשי הנכס למוכרים, לא הולך חלק. אמנם משרד תיווך איכותי פועל קשה כדי לייצר התאמה אידיאלית ככל הניתן, אך אין שום ערובה כי ה “שידוך” יצליח. יש משרדי תיווך שירימו ידיים וינסו לחבר בין קונים ומוכרים אחרים. אך חלק מיתרונות משרד התיווך שלנו, הוא העובדה כי אנו לא מתייאשים כל כך מהר. במידת הצורך נקיים תהליך גישור מקצועי בין הקונים למוכרים, עם כלים מעולם המשא ומתן, המובילים לשביעות רצון של שני הצדדים בעסקה.
  • ליווי בנקאי ויועצי משכנתה. מחירי הדיור בישראל הם כאלו המאפשרים רכישת נכסים בכפוף לקבל אישור משכנתה מהבנק – תהליך מורכב בפני עצמו. על-מנת להקל עליכם, משרד התיווך שלנו מציע שירות של יועצי משכנתה מוסמכים, אמינים ואובייקטיבים, שיוכלו ללוות אתכם בדרך לקבל המשכנתא המיוחלת. חלק מכל יתרונות משרד התיווך שלנו הוא גם הליווי הבנקאי, ששומר כי תהיו מחוברים לתהליך וכי תהליך רכישת הנכס ילך חלק ככל הניתן.
  • קישור עם ספקים ובעלי מקצוע. רכישת דירה כוללת הרבה פעמים צורך בשירות משלים של בעלי מקצוע. אולם, למי שאינו מגיע מהתחום, קשה לעיתים לבחור את בעל המקצוע הנכון. לכן, אם אתם מתלבטים בין ספקים שונים, או לא בטוחים מאיפה בכלל להתחיל, אנחנו נחסוך לכם את החיפוש. יתרונות משרד התיווך שלנו כוללים בין השאר קישור עם שמאים מובילים בתחומם, קבלנים, מהנדסים ולמעשה כל מי שאתם זקוקים לו על-מנת לבדוק את הנכס שאתם מוכרים או עומדים לקנות. מדובר באנשי מקצוע שאנו עובדים עמם כבר שנים רבות ונבררו על-ידי בקפדנות, כך שאתם יכולים להיות שקטים לגמרי.
 

אפיקי נדל”ן הגעתם הבייתה

 
אפיקי נדל”ן כמשרד תיווך בוטיק בראש העין, “מחזיק” במאגר גדול ואיכותי של נכסים, כך שגם המוכרים וגם הקונים נתרמים מאיכות הנדל”ן המוצע על ידנו תוך סינון לקוחות פוטנציאליים רלוונטיים. לייעוץ בנושאי נדל”ן באזור ראש העין, צרו קשר עם אפיקי נדל”ן, תיווך בוטיק בראש העין ונשמח לספק לכם את כל המידע הרלוונטי והחיוני לרכישת נדל”ן באזור.

מאמרים אחרונים

בואו למצוא את נכס החלומות שלכם

דירות מרווחות, דירות גן או גג, פנטהאוזים או בתים צמודי קרקע. מגוון הנכסים הגדול ביותר בראש העין והסביבה מחכה רק לכם.

השווה מקומות אירוח

לְהַשְׁווֹת