ראש העין החדשה – חווית מגורים

יוסי חיים - אפיקי נדלן

יוסי חיים - אפיקי נדלן

יועץ נדל"ן בכיר ומגשר מוסמך

לגור בראש העין החדשה – בגלל ההתפתחות ותנופת הבנייה

אזור מרכז הארץ תמיד נחשב ללבה הפועם של ישראל, אך בתקופה האחרונה אנו עדים לצמיחה ותנופת בנייה חסרת תקדים, במסגרתה ערים רבות במרכז הארץ גדלות, מתפתחות והופכות למיקומים נחשקים ביותר למגורים.

אחת הדוגמאות המוצלחות ביותר לתנופה כזו היא ראש העין, שהצליחה להשיל מעצמה את התדמית המיושנת של עיר מנומנמת עם אוכלוסייה מבוגרת ולהציע פתרונות דיור, בילוי ופנאי גם לאוכלוסייה צעירה יותר. כל אלו אוגדו תחת ראש העין החדשה – שכונות חדשות יחסית, הנבדלות מהשכונות הוותיקות באופי הבנייה ובאופי האוכלוסייה, שהיא חילונית ברובה ומורכבת מאנשים מכל רחבי הארץ וכן מחלק מהאנשים שעברו אליה מהשכונות הישנות.

מעבר לכך שהעיר שוכנת סמוך ליער ומוקפת כולה בטבע, כמות השטחים הירוקים בעיר היא מדהימה. העיריה הקצתה לא מעט שטחים ירוקים לטובת התושבים ואכן השכונות החדשות משופעות גינות משחקים ומקומות בהם ניתן לשחק. מעבר לכך נבנים מרכזי קניות ותעסוקה, חדרי כושר לרוב מתנ”סים לאיגוד פעילויות לנוער ומבוגרים וכל מי שמגיע לשכונות החדשות נדהם מגני המשחקים והירוק סביב.

לגור בראש העין החדשה  – בגלל האנשים

בשנים האחרונות חלה הגירה חיובית לראש העין מכל ערי המרכז. זוגות צעירים בתחילת חייהם עם ילד אחד או שניים החליטו להתרחק מהמרכז ולנסוע קצת יותר, אבל לקבל בתמורה דירת חלומות מרווחת עם מרפסת מחסן וחנייה. רוב האוכלוסייה בשכונות החדשות הינה אוכלוסייה הומוגנית ותמיד יש חברה להורים ולילדים.

לגור בראש העין החדשה  – בגלל האווירה

מגורים באזור ראש העין החדשה מעניקים לכם הזדמנות לחוות עיר מרכזית, מבלי לסבול מהרעש וההמולה של הערים הגדולות. ראש העין החדשה קרובה לכל דרכי הגישה למרכז הארץ, אך היא עצמה מכילה כמה עשרות אלפי תושבים בלבד, מה שמשרה אווירה אינטימית ונעימה. 

בנוסף, ראש העין החדשה שמה דגש על נוכחותה של האוכלוסייה הצעירה, כולל בני נוער וילדים ולכן מציעה מגוון פתרונות פנאי ותרבות לגילים אלו ובמטרה להקל על ההורים הצעירים הרבים שעברו להתגורר בחלק זה של העיר. ראש העין החדשה כוללת בתי ספר, מקומות בילוי ומרכזי קניות מעולים והשילוב בין האוכלוסייה, המיקום והנוחות, הופכת את המגורים בה לחלום שמתגשם.

לגור בראש העין החדשה – בגלל המחיר

עוד סיבה לפופולריות הרבה של ראש העין החדשה, היא מחירי הדירות, שיחסית לאזור המרכז נחשבות לא יקרות. ראש העין החדשה מאפשרת לאנשים רבים לרכוש את דירת חלומותיהם, מבלי להתפשר ובלי להתרחק מאזור המרכז המבוקש. כמובן, שמחירי דירות בראש העין החדשה תלויים במשתנים שונים כמו גודל הדירה, מצב הנכס וכדומה.

אפיקי נדל”ן

אז אם אתם מחפשים נכס בראש העין החדשה דברו איתנו, תיווך בוטיק אפיקי נדל”ן – המומחים לראש העין והסביבה. יש לנו עבורכם מגוון נכסים בבלעדיות ובמחירים מדהימים.

מאמרים אחרונים

בואו למצוא את נכס החלומות שלכם

דירות מרווחות, דירות גן או גג, פנטהאוזים או בתים צמודי קרקע. מגוון הנכסים הגדול ביותר בראש העין והסביבה מחכה רק לכם.

השווה מקומות אירוח

לְהַשְׁווֹת