שוק הנדל”ן בראש העין 2020-2021

יוסי חיים - אפיקי נדלן

יוסי חיים - אפיקי נדלן

יועץ נדל"ן בכיר ומגשר מוסמך

 

אז מה קורה בשוק הנדל”ן בראש העין?

בעבר, ראש העין נחשבה לעיר מיושנת אולם בשנים האחרונות, חלה בה צמיחה משמעותית. יותר ויותר זוגות צעירים ותושבים חדשים זרמו אל העיר, במקביל להקמת “ראש העין החדשה”: שכונה גדולה שהשילה ממנה את התדמית הארכאית של ראש העין ומיצבה אותה כעיר איכותית ומבוקשת.

בנוסף לזה, מובילה ראש העין את רשימת הערים הנמצאות במאזן הגירה חיובי, בעיקר בשל בניית השכונות החדשות בה, רובן במסגרת תוכניות מחיר למשתכן ומחיר מטרה. למרות שבתקופה הקורונה עלו המחירים בעיר באופן משמעותי, עדיין ניתן להשיג בה דירות חדשות במחירים הגיוניים ולהישאר קרוב למרכז.

לראש העין יש יתרון משמעותי מבחינת הקרבה שלה לאזור המרכז, במקביל למרחק היחסי שלה מערים הומות והמוניות. השילוב הזה הופך אותה לעיר מרכזית אך שקטה, עם רמת חיים גבוהה ומאוד מבוקשת בקרב זוגות צעירים ומשפרי דיור. אז אם אתם מחפשים לשדרג את איכות החיים שלכם, נדלן בראש העין הוא תחום דינמי שכדאי להכיר לעומק.

 

מחפשים נדלן בראש העין? היעזרו במשרד תיווך

אם אתם מחפשים דירה להשכרה או לרכישה בראש העין, יש סיכוי טוב שתסתחררו מההיצע, הכולל דירות במגוון גדלים, הנמצאות במיקומים שונים ברחבי העיר. כדי לבצע את ההחלטה הטובה ביותר לגבי נדלן בראש העין, מומלץ להיעזר בשירותי תיווך מקצועיים, שיוכלו למצוא עבורכם את הנכס המושלם עבורכם. סוכני תיווך מכירים היטב את מצב הנדל”ן באזור, כולל אילו נכסים פנויים או עומדים להתפנות. בנוסף, הם גם בקיאים במחירים ומעורים בעסקאות קודמות שהתבצעו בראש העין. לכן, הם יוכלו למצוא לכם נכס להשכרה או רכישה מתוך מאגר קיים ובהתאם לצרכים שלכם.

 

נדלן בראש העין כולל גם דירות להשקעה

דירות להשקעה הן אחת הדרכים היעילות ביותר להשיג הכנסה פסיבית קבועה ומצב הנדלן בראש העין הוא כזה המאפשר לכם לבצע רכישה משתלמת של נכס כזה. גם במקרה הזה, כדאי להיעזר בשירותי תיווך, שיוכלו לאתר עבורכם את הנכס הטוב ביותר, אותו תוכלו לרכוש להשקעה. מכיוון שמדובר כאמור בעיר מתפתחת ומתחדשת, עם הגירה חיובית תמידית, רכישת נכס להשקעה יכולה להיות השקעה משתלמת לשנים רבות מאוד.

 

אפיקי נדל”ן הכתובת שלכם לדירה בראש העין

אפיקי נדל”ן הוא משרד מומחה לשיווק נדל”ן בראש העין.  בענף הנדל“ן שהוא מאוד דינאמי, בעיר מתפתחת כמו שלנו שעוברת הרבה שינויים ותמורות, אפיקי נדל“ן התאימה את עצמה לשינויים ושומרת על יציבות, מוניטין ושם טוב קרוב ל20 שנה. יש לנו מאות עסקאות מוצלחות ולקוחות קבועים שחוזרים אלינו שוב ושוב. דברו איתנו ואתם בדרך לנכס.

מאמרים אחרונים

בואו למצוא את נכס החלומות שלכם

דירות מרווחות, דירות גן או גג, פנטהאוזים או בתים צמודי קרקע. מגוון הנכסים הגדול ביותר בראש העין והסביבה מחכה רק לכם.

השווה מקומות אירוח

לְהַשְׁווֹת