גבעת טל

כל מה שרציתם לדעת על שכונת גבעת טל בראש העין. מיקום וגאוגרפיה, טווחי מחירים, אוכלוסייה, תרבות וחינוך, קהילה ועוד…

ידע שווה כסף

אודות שכונת גבעת טל

מידע כללי

שכונת גבעת טל היא השכונה היקרה והמבוקשת ביותר בראש העין. מדובר בשכונה ותיקה ושקטה,  מבוססת כלכלית עם אוכלוסייה ברמה סוציואקונומית גבוהה.

הנכסים בשכונה מאופיינים בבנייה נמוכה וצמודת קרקע של בתים מרווחים על מגרשים של חצי דונם ודונם שלם.

השכונה נבנתה בשנות התשעים עבור משתחררי צה”ל ומשרד הביטחון ועם השנים תוגברה שם האוכלוסייה וכיום גרות שם משפחות אמידות וותיקות לצד צעירים משפרי דיור שהגיעו מהמרכז שמחפשים שקט, יוקרה ובעיקר אווירה כפרית.

טיילת ויער, מה צריך יותר מזה?

שכונת גבעת טל ממוקמת בחלקה במזרחי של ראש העין, מזרחית לראש העין הוותיקה, דרומית לשכונת גבעת הסלעים ומערבית לשכונת נווה אפק. היא יושבת מאוד קרוב למרכז העניינים של העיר והתשתיות בשכונות החדשות אך עדיין מרוחקת ושקטה. השכונה קרובה לצירי תחבורה מרכזיים ולמרות שרוב תושביה מחזיקים ברכבים פרטיים קיימת תחבורה ציבורית סדירה למרכז העיר, לתחנת רכבת ראש העין מזרח ולערים סמוכות.

בין שכונות גבעת טל לגבעת הסלעים, שוכן לו אגם יפהפה “אגם הצלילים” , בו תוכלו לערוך פיקניק שקט .כמו כן, בלילות הקיץ מקיימים מדי פעם מופעים באגם מטעם העירייה בשעות הערב ויש גם במה קבועה שעליה מופיעים הזמרים .      

כמן כן, שוכנת טיילת “צלילי המוסיקה” לאורך נחל רבה, שנמתחת מיער ראש העין במזרח ועד פארק לב ישראל  .

השכונה טובלת בירוק, בעלת צביון כפרי ובמרחק הליכה מיער ראש העין, יער קהילתי קטן בגודל 1000 דונם, לאורך יובלו של נחל רבה.

שכונת גבעת טל היא היקרה והמבוקשת ביותר בעיר. בשכונה למצוא בתים על מגרשים של דונם עם מקסימום פ]רטיות ושקט. ממש כמו בקיבוץ.
יוסי חיים אפיקי נדלן

טווח מחירים של נכסים בשכונה

בתים צמודי קרקע

החל מ - 4.500.000 ובהתאם למתוני הנכס
  •  

 טווח המחירים בכל קטגוריה הוא בהתאם לגודל ומצב הנכס, מספר חדרים וגודל מרפסת / גינה. המחירים מתבססים על נכסים שנמכרו ואינם משקפים מחירון. להערכה מקצועית דברו איתנו

כח מה שרצית לדעת על השכונה

אז למה כדאי לרכוש נכס בגבעת טל?

זה מאוד פשוט. בתים פרטיים על מגרשים גדולים של עד דונם, צביון כפרי בסמוך ליער בגודל של 1000 דונם. השכונה נמצאת בקרבת  צירי תחבורה ראשיים אך עם זאת שרטה וכפרית. אבל עיקר החוזק של השכונה זה האוכלוסייה. מדובר באוכלוסייה מאוד מבוססת שמטפחת ושומרת על השכונה וככה זה גם נראה.

קניות

השכונה נהנת ממרכז מסחרי גדול "לב טל" הממוקם בלב השכונה וכולל כמעט הכל. חנויות מגוונות, רשתות מזון, סופרפארם, בנקים קופ"ח ועוד..

השכנים שלכם

השכונה הוקמה ע"י אנשי צבא וקצינים שהיו הראשונים להיכנס לשכונה. עם הזמן נכנסו לשכונה משפחות אמידות וותיקות שמחפשות שקט, יוקרה ואווירה כפרית

ספורט וכושר

פארק רחב ידיים עם משטח החלקה לילדים, מרכז קהילתי עם חוגי ספורט, שפע גינות ציבוריות ומסלולי הליכה ומכון כושר חדשני בנצבא סיטי

חינוך ותרבות

בשכונה מספר של מוסדות ציבור ושירותים, כגון גני ילדים, קריית חינוך עם 3 בתי ספר, מרכזים קהילתיים, תנועות נוער, חוגים ושלל פעילויות

מגורים וקהילה

שכונת גבעת טל מאופיינת בבנייה נמוכה וצמודת קרקע של בתים מרווחים על מגרשים של חצי דונם ודונם שלם. סביבכם תמצאו קהילה מבוססת וחזקה

ירוק וטבע

השכונה טובלת בירוק. בעלת צביון כפרי ובמרחק הליכה מיער ראש העין, יער קהילתי קטן בגודל 1000 דונם. ואם תרצו תוכלו לערוך פיקיניק ב "אגם הצלילים" היפיפה.

שכונת גבעת טל בתמונות

השווה מקומות אירוח

לְהַשְׁווֹת