מצפה אפק

כל מה שרציתם לדעת על שכונת מצפה אפק בראש העין. מיקום וגאוגרפיה, טווחי מחירים, אוכלוסייה, תרבות וחינוך, קהילה ועוד…

ידע שווה כסף

אודות שכונת מצפה אפק

מידע כללי

לשכונת מצפה אפק זאת יש תפקיד חשוב בעיצובה האורבני של ראש העין והיא בעצם השכונה האחרונה שנבנתה בסוף שנות ה 90, אחרי כל השכונות החדשות והקמתה הכפילה את כמות התושבים בראש העין והקנתה לה מעמד של עיר בישראל.

שכונה ותיקה בעיר מפותחת

שכונת מצפה אפק ממוקמת בדרום העיר וסמוכה לרשת הכבישים באזור  – כביש 6 , כביש 444. כביש 5 ומכבית. מבחינת מיקום ניתן לראות במפה שהיא גובלת במערב ברחוב יהודה הלוי, בדרום בשטח הפתוח, במזרח ברחובות שילה וז’בוטינסקי ובצפון ברחובות הר המור, החלוץ ורמת הגולן.

כיוון שמיקום השכונה בסמוך לראש העין הותיקה ובנייתה החלה כאשר הדור השני לוותיקי העיר גדלו וחיפשו היכן לקבוע את מגוריהם, רבים מהם בחרו לרכוש נכס על יד ההורים ועל כן חלק לא מבוטל מבתי השכונה מאוכלסים בתושבי השכונה המוגדרים דתיים מסורתיים, – אך גם זה משתנה עם הזמן כאשר מגיעים לשכונה משפרי דיור.. הבנייה בשכונה מעורבת ומאופיינת בבנייה רוויה, בנייה נמוכת קומות וקוטג’ים דו-משפחתיים.  

תושבי שכונת מצפה אפק נהנים ממוסדות ציבור ושירותים כיאה לשכונה ותיקה בעיר מפותחת. בשכונה קיים מרכז קניות הכולל סניף של קופת חולים, קריית חינוך הכוללת מתקני ספורט וגני ילדים לרוב. בנוסף, קרבתה של השכונה לראש העין הוותיקה ולגבעת טל מאפשרים לתושבים ליהנות מהשירותים של שתי השכונות מבלי להניע את הרכב.

בנוסף נהנים התושבים ממרחבים של טבע מדהים ומנוף היסטורי של מגדל צדק והגן הלאומי הסמוך לו, המהווה ריאה ירוקה חיונית במרכז הארץ. בגן ממוקמת מצודה עתיקה בת אלפי שנים ומסלולי הליכה בטבע.לכל המשפחה.               

שכונת מצפה אפק מאופיינת בבנייה רוויה, בנייה נמוכה צמודת קרקע. מחיר הנכסים בשכונה נעים מ
יוסי חיים אפיקי נדלן

טווח מחירים של נכסים במצפה אפק

3-5 חדרים

1.800.00 - 1.700.000
  •  

צמודי קרקע

4.000.0000 - 3.400.000
  •  

 טווח המחירים בכל קטגוריה הוא בהתאם לגודל ומצב הנכס, מספר חדרים וגודל מרפסת / גינה. המחירים מתבססים על נכסים שנמכרו ואינם משקפים מחירון. להערכה מקצועית דברו איתנו

כח מה שרצית לדעת על השכונה

אז למה כדאי לרכוש נכס במצפה אפק ?

כשאתם רוכשים נכס בשכונת מצפה אפק אתם יודעים שאתם הולכים לגור בשכונה ותיקה עם שירותים לאזרח וקהילתיות מפותחת. השכונה נמצאת במיקום אסטרטגי מבחינת תחבורה וקרבתה לראש העין הותיקה ולגבעת טל מקנים לתושבים הרבה בחירה בנוגע לתרבות, בילוי וקניות

קניות

מצפה אפק נהנית ממרכז קניות ייעודי בשכונה. בנוסף מיקומה האסטרטגי מאפשר לתושבים להיות קרובים למרכז הקניות הגדול בגבעת טל

השכנים שלכם

מצפה אפק מאוכלסת בחלקה מהדור השני של תושבי ראש העין הותיקה שרצו להישאר לגור ליד ההורים, ועל כן חלקם מסורתיים. היא גם מושכת משפחות מסורתיות.

ספורט וכושר

מסלולי הליכה רבים, וקרבה ליער ראש העין ולמכוני הכושר בעיר. תושבי השכונה נהנים מקרבה לפארק המים נחשונים ולקנטרי קלאב בקיבוץ גבעת השלושה.

חינוך ותרבות

בתוך השכונה ישנם מוסדות ציבור ושירותים, כגון קריית חינוך הכוללת בית ספר ומגרשי ספורט, גני ילדים חוגים, ועוד..

מגורים וקהילה

השכונה מאופיינת בבנייה רוויה והן בבנייה נמוכת קומות וקוטג'ים דו-משפחתיים. מצפה אפק היא שכונה מסורתית יותר משאר השכונות ומוגדר בה אזור דתי ורחוב אחד הסגור בשבת לתנועת רכבים

ירוק וטבע

השכונה בנויה בסמוך לשטח פתוח עם נוף למבצר מגדל צדק ולשפע הטבע שהפארק המדהים הזנ מציע. בנוסף נהנים התושבים מקרבה ליער ראש העין ולפארק נחל רבה

השווה מקומות אירוח

לְהַשְׁווֹת